Så ringede maleren om at Cup II fælgene var færdige. Og jeg ilede ud for at se dem – og er super glad for resultatet. Det hele endte på 3.200 for glasblæsning, spartling af de få dybe hakker og så maling + lakering.
Center caps var lidt for slidte, så der har jeg købt billige på Ebay. Nu må jeg se om de passer.
Nyt fra mekanikeren var at nye lister om dørene koster 2.500 pr. dør – og inderlisten koster 1.200 pr. dør. Det er dyrt at lave 928-ere! Men den bliver flot.
Mekanikeren fandt også at krængningsstabilisatoren foran sad løst og at der manglede en bolt i fortøjet. Det fikser han.
Desværre viste det sig at køleren, på grund af for lange skruer, er læk. Det vidste jeg godt den var lidt, men ikke så meget. Og det er sket før min tid. En ny koster 9.000 da modellen også skal have oliekøler. Men jeg tror at jeg venter lidt, den skal bare have lidt vand af og til og det kan jeg leve med. Ellers har 928 Motorsports en alu-køler til en fornuftig pris og 110 USD i porto.